Quickribbon

mercoledì 4 giugno 2008

Canzoni Siciliane: Nicuzza

Sutta la to finestra
ci siminasti i sciuri
e dopu cincu misi garofani sbucciaru
su tutti bianchi e russi
comu la to facciuzza,
bedda tu si nicuzza
comu li sciuri to
nicuzza duci, nicuzza bedda
dunami dunami na vasatedda
amuri miu, gioia di l'arma
ni lu me cori lu focu un carma
sugnu capaci pi ttia suffriri
siddu nu m'ami è megghiu muriri
siddu pi zitu tu scegli a mia
iu ti maritu quannu voi tu...
Fra tanti spasimanti
sciglisti a mia pi zitu,
chi gioia ca mi dasti,
mi sentu to maritu
nicuzza 'nzuccarata, dammi na vasatedda
gioia, quantu si bedda, l'amuri miu si tu!
nicuzza duci, nicuzza bedda
dunami dunami na vasatedda
amuri miu, gioia di l'arma
ni lu me cori lu focu un carma
sugnu capaci pi ttia suffriri
siddu nu m'ami è megghiu muriri
siddu pi zitu tu scegli a mia
iu ti maritu quannu voi tu.

Una delle più belle serenate siciliane, una canzone tradizionale che, in pochi versi, esprime amore, passione, gioia e dolore verso la persona amata, uno dei testi siciliani più esportati al mondo, soprattutto grazie al ricordo degli emigrati i quali portano con loro nei paesi che gli hanno accolti, i suoni e le musiche delle loro radici, della loro infanzia, dei loro amori, in un misto di nostalgia e sentimento che rende più forte il legame con la propria terra: l'amata Sicilia.
In questo video viene proposta prima in versione solo strumentale (alla chitarra Francesco Buzzurro), poi anche nella versione cantata (alla voce Lello Analfino dei Tinturia)....
Buon ascolto: "Nicuzza"

Nessun commento: