Quickribbon

sabato 20 settembre 2008

Un pizzuddu di muddica - Vincenzo Licata


La casa mia campau du sulu pani,

picchì di sulu pani si campava,

quannu lu mari ìun dava

me' patri, cuntrariatu, bistimiava,

bistimiava, ma doppu si pintia:

"Signori, pirdunatimi Maria!

"Una sira di 'nvernu

La varca la lassau 'nfunnu la stisa,

picchì lu mari puru bistimiava,

la varca unn'affranchiu mancu la spisa

e me' matri prigava.

Comu trasiu me' patri,

ccu ll'occhi chini di fangu e di sali,

mi parsi quannu l'unna di lu mari,

si jisa, arruzzulia,

e mmiscata di alica e di rina,

scasa li scogghi e scoti la marina:

"Sangu di la!… lu nomu nun lu dicu,

m'agnuniavi e mi fici nicu nicu…

Di la sacchetta d'un falari biancu,

vagnatu di li lacrimi d'amuri,

me' matri, pasta antica,

mi desi un pezzu tantu di muddica

e dissi: "E ringraziamu lu Signuri!"

2 commenti:

Paola ha detto...

A parte qualche parolina che non capisco, mi è piaciuto leggerla.Un altro saccense illustre vero?
ciao Calogero, a presto

Calogero Parlapiano ha detto...

si, paola.. un altro saccense che è conosciuto per la sua arte poetica e teatrale in molte zone della Sicilia e d'Italia.. sono contento ti sia piaciuta.. un grande poeta dialettale.
buona domenica, ciao